sobota, 29 października 2016

Kawa z nasion - aktualizacja

      Moje kawy niedawno obchodziły piąte urodziny. Z tej okazji otrzymały nowe mieszkania - większe donice ze świeżym podłożem. Wygląda na to, że im się spodobają. :)
      W ubiegłym roku wniosłem kawy zbyt późno do domu, przez co mocno rośliny mocno ucierpiały, zwłaszcza jedna z nich. Na szczęście obydwie rośliny przetrwały, choć w tym roku niestety nie zakwitły. Cóż, przynajmniej urosły co nieco.
 Pięcioletnie kawy. Roślina po lewej prawie umarła zeszłej zimy po narażeniu jej na temperaturę w okolicach zera. Na szczęście kawa odżyła. :)

Ulistnienie kawy - wygląda całkiem zdrowo...

3 komentarze:

  1. Przepiękna =D Przy niej moja kawa wygląda neptkowato... jak kawka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję! :) a kawa wygląda jak kawka z powodu młodego wieku, czy jakichś niedomagań?

    OdpowiedzUsuń
  3. witam w jakiej ziemi rośnie ,na którym oknie ,moja ma 3 lata ale zrzuca dolne liście ma tylko pióropusz i liście mi bledną ,czym dokarmiasz ?

    OdpowiedzUsuń